Şairin dediği gibi:
"Kalbini kime emanet ettiğine dikkat et,zira yanlış ellerde ziyan olur."
Çünkü herkes sevmesini bilmez...
Bazıları sadece sahip olmayı ister.
Sen en güzel duygularını önüne serersin,
o ise onları sıradan bir eşya gibi tüketir.
Sen bir ömürlük bakarsın,
o birkaç mevsimlik.
Ve gün gelir, uğruna uykularını böldüğün insan,
senin göz yaşlarının sebebi olur.
İnsan en çok da buna yanar;
yabancıdan gelen yaraya değil,
kendinden saydığı birinden gelen kırgınlığa...
Sonra öğrenirsin...
Kalp cam gibidir;
bir kez çatladı mı eskisi gibi görünsede,
içindeki kırıklar hep orada kalır.
Bu yüzden herkese güvenme.
Herkese kendinden verme.
Çünkü bazı insanlar bir ömrü güzelleştirir,
bazıları ise bir ömrün en güzel yıllarını alıp gider.