İntiharın en büyük günahlardan birisi olduğunu biliyorum. Fakat mutsuz olmak da büyük bir günah. Mutsuzken başka insanları incitirsiniz. Bu da bir günah değil mi? Başkalarını incittiğinizde bu bir günah değil midir? Aileni incitiyorsun, arkadaşlarını.. Kendini incitiyorsun. Bu da bir günah değil midir?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim bu çektiklerimi bir çocuk var ki anlıyor
Kendimi yerden yere vuruşumu içimdeki zehri
Bir çocuk var ki anlıyor benim gibi kahroluyor
Odasında şiirlerim fukara mumlar gibi yanıyorlar
Attila İlhan
İçimde bir yağmur sonbahardan çalınmış
Birkaç eylül, bir de sen senelerin ardında
Tarabya'da bir santur Nihavend'e gömülmüş
Ümitlerim küçülür saçlarımın kırında
Birkaç yağmur, bir de sen senelerin ardında
Sadri Alışık