Bir de bakmışsın ki ben gelmişim
Dilim susar da elim dokunmaz olursa eğer,
Bil ki varmışım yani
Yüreğim sakınır, gözüm seğirir
Olur da susmuşsam yani
Giyindiğin çiçeklerin ardı teninse
Ve en karasındaysa gün
Bil ki kavuşmuşum yani
O mağrur gözlerinden öper, sarılırım
İki gözümün çiçeği
Gözünü seveyim, iyi bak kendine
Hasretle selam ederim
Belki çok uzaklardasın
Belki bi o kadar da yakınlardasın
Yüreğimdesin derindesin yani
Güz vakti çiçeğe durmaya endişeli
İnce bir gül dalısın en derinde
İki gözümün çiçeği
Nasıl diyeyim sana
Bi o kadar
O kadar işte
O kadar...