Hacer

Hacer
@hacer_dindar
şayet gözler görünenin ardındaki görünmeyeni bilseydi bu dünya nasıl olurdu? kendiyle baş başa kalmayı bile beceremeyen insanoğlunun her konuda ne çok fikri var ve ne çok seviyor niyet okumayı. dönüp içimize bile bakmaktan korkarken kendinden aşağıda gördüğü bir başka birini ezme konusunda ne cesur. bu dünya ve içimizdeki dünya beni günden güne zorluyor. kendimi kendime bile izah edememenin telaşı içinde kıvranıp duruyorum.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ne güzel duygudur sevgi... Bazen ilk bakışta çarpar seni; bazen de yavaş yavaş gelir ve yüreğine yerleşir. Bazen karşındaki bu sevgiyi hak ettiği için gelir; bazen de hak etmediği halde... Asla yüreğine hükmedemezsin. Ama ne olursa olsun sevgi insanı yüceltir. Çehov'un çok sevdiğim bir sözü vardır: "Aslında önemli olan sevdiğin değil, bir insanı sevebilmendir." Sevgi rüzgar gibi özgürdür ve nereye gitmek isterse oraya gider. Sen sadece ona kapılıp sürüklenirsin.
Alıntı
Susta Leylam Duymasınlar..
Müzik
oysa rüveyda baştanbaşa ben kevser akan, gül kokan bir kalbin filiziyim.
Şiir