Ne güzel duygudur sevgi... Bazen ilk bakışta çarpar seni; bazen de yavaş yavaş gelir ve yüreğine yerleşir. Bazen karşındaki bu sevgiyi hak ettiği için gelir; bazen de hak etmediği halde... Asla yüreğine hükmedemezsin. Ama ne olursa olsun sevgi insanı yüceltir. Çehov'un çok sevdiğim bir sözü vardır: "Aslında önemli olan sevdiğin değil, bir insanı sevebilmendir." Sevgi rüzgar gibi özgürdür ve nereye gitmek isterse oraya gider. Sen sadece ona kapılıp sürüklenirsin.