Evet, elbette, bir "görev" gibi geliyorsa yazma bana, yazmak "istediğinde" bile yazma, hatta yazmak "zorunda" olduğunda da yazma, evet ama geriye ne kalıyor ki? Bütün bunlardan fazla olan neyse o kalır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yoksa bütün gün mü beklemeliyim?" "Evet," diye yanıtladın... Yanıtının anlamı açıktı, zaten hiç gelmeyecektin, bana bahşettiğin tek şey seni bekleme izniydi...
Evet, birbirimizi yanlış anlamaya başlıyoruz Milena. Sana yardım etmek istediğimi düşünüyorsun, oysa ben sadece kendime yardım etmek istiyorum. Ayrıca bildiğim kadarıyla senden hiç uyku ilacı da istemedim.