Büyük günahlardan kaçınıldığı takdirde iki namaz,iki umre, iki Ramazan ve iki hac arasında işlenmiş günahlan bağışlar!
Yani kulun bütün hayatı iki mağfiret, iki bağış ve iki af arasında geçer!
Düşün ki sabah namazını kılmış, sonra da işine gidiyorsun. Bu arada senden günahlar sådır oluyor (büyük gunahlar dışında). Sornra öğlen namazı için güzel bir abdest alyor, her şeyiyle tam bir namaz kalıyorsun "Esselamu aleykum ve rahmetullahi" der demez birin günahlarından arınıyorsun. Her namazın peşinden böyle oluyor! Sayes rabbimiz çokça bağışlayan olmasaydı biz ne yaganda?