Düşünüyorum da trajedinin büyüğü ya da küçüğü olmaz. Trajediler olur. Bazıları da anlatılabilirler. Diğerleri için kalbimiz küçüktür. Kalbimizden taşarlar.
Dar bir sokağa giriyorum ve bir yerde bir bilim kurgu filmi için böyle bir set hazırlanıyordur diye düşünüyorum. O filmdeki figüranlar ölüme Saraybosna'dakiler kadar yakın olamaz. Gerçek dışı.