Okumasınlar efendim, benim çocuklarım da okuyup yüksek tahsil görmeyiversinler, kıyamet kopmaz ya!
Hem okuyup da ne olcak? Gözleri açılıp, hisleri incelip, etrafın çirkinlikleri karşısinda adım başı üzülmektense, neme lazım birer küçük meslek sahibi olup çocuklarının ekmeğinden başkasını düşünmeyi bilmesinler daha iyi!
Ne sinir adamsın...
"Sevse ki ne yahu. Otuz kâğitnan avrat mi sevilir bre Mamıd Emmi? Yarın evlenseler mesela, avrat tuz dedi mi ciğeri cız eder! Hele bir iki de çocukları oldu mu, bırak.... halbuki beni sevse..."