Her hikâyeyi bitirdikten sonra belki bundan sonraki hikâye biraz daha güzel olur diye sabırla okudum ama hayal kırıklığı. İlgimi çeken tek bölüm Jasmine'in Stefan'a yazdığı mektuptu gerisi boş.
Aşk KöpekliktirAhmet Ümit · Everest Yayınları · 201217,2bin okunma