📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her şeye isim vermeyi seviyorum; sadece bir sardunya bile olsa. Bu şekilde insana daha çok benziyorlar. Bir sardunyaya isim vermeden yalnızca sardunya demenin, onun duygularını nasıl incittiğini nereden bileceksiniz?..."
"Dünya dün akşam olduğu gibi vahşi bir şekilde ulumuyor. Güneşli bir sabah olduğu için çok mutluyum. Ama yağmurlu sabahları da severim. Her türlü sabah ilginç olur, sizce de öyle değil mi? Gün boyunca neler olacağını bilemezsiniz ve hayal edebilecek çok şey vardır. Fakat bugün yağmurlu olmadığı için çok memnunum çünkü güneşli bir günde neşeli olmak ve üzüntüye dayanabilmek daha kolaydır. Bugün epeyce üzüntüye dayanmak zorunda kalacağımı hissediyorum. Keder hakkında kitap okumak, üstesinden geldiğinizi hayal etmek çok güzel ama gerçekten başınıza geldiğinde o kadar da hoş olmuyor, değil mi?"