...Beni şimdiye kadar hiç kimse istemedi. Her şeyin gerçek olamayacak kadar güzel olduğunu bilmeliydim. Beni gerçekten kimsenin istemeyeceğini bilmeliydim. Ah, şimdi ne yapacağım? Sanırım gözyaşlarına boğulacağım!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...Hem memnun oldum hem üzüldüm. Üzüldüm çünkü yolculuk çok keyifliydi ve keyifli şeyler bittiğinde her zaman üzülürüm. Arkasından daha keyifli şeyler de gelebilir ama asla emin olamazsınız. Ve çoğunlukla da daha keyifli olmaz. En azından benim tecrübelerim böyle.