Bu kitaptan önce grisha serisini okumuştum. Yazarın dilini bu seride daha olgun buldum. Bazen bambaşka bir kurgunun, evrenin içinde yer almak istiyoruz. Yaşımız kaç olursa olsun. Bu kitap da bize ihtiyacımız olan evren kaçamağını oldukça akıcı ve sürükleyici şekilde sunuyor. Tavsiye ederim. İyi okumalar..