#okudumbitti
Herkese Merhaba Nasılsınız Umarım iyisinizdir, Halil Cibran kaleminden okumayı çok seviyorum birçok kitabını okudum. Deneme olarak yazdığı diğer kitapları genel olarak şimdi şiir tarzında yazılmış eserdir.Yeryüzü Tanrılarında da sürdürüyor Aslında kalemini Tanrıların dilinden insanı evreni hayatı anlatıyor. İnsanların evrensel kaygılarını felsefi bir değerde zihnimizden gereksiz ve değersiz düşüncelere atıp gerekli ve değerli düşünceleri dokunmamızı sağlayan eser.
️Benim kalbim,
yine benim kalbimin
Henüz yüklenmediği
şeyi arzular.
Ve ben,belleğin henüz
kendine katmadığı
Bilinmeyenin peşine
Salmak isterim kendi ruhumu.
Beni çığırından çıkmış kibirle
ayartmayın.
️İnsan olarak nitelenen ne varsa,
Ama ne varsa hepsi,
Sadece insan, sadece beşer
olarak kaldığı sürece
Yoktur hiçbir değeri.
Çocukluğun masumiyeti,
Gençliğin tatlı coşkusu,
Yetişkinlik döneminin
inatçı tutkuları,
Yaşlılığın erdemli sükuneti;
Krallann ihtişamı,
Savaşçıların zaferi,
Şairlerin şöhreti,