Dostluklar, ancak dinlemenin sonucunda oluşur. Çoğumuz, dostlukların konuşmanın sonucunda oluştuğunu sanırız. Gerçekte dostluk, dinlemenin sonucunda oluşur, konuşmanın değil.
Davranış sonucu belirler.
Asık yüze verilen tepki, güler yüze verilenden farklıdır. Yüzünüz asıksa, bu asık yüze yakışan tepkiler alırsınız. Asık yüzünüze verilen tepkilerden şikayetçi olmamanız gerekir; asık yüz göstermeye devam ediyorsanız, asık yüz göstermenizin yaşamınızda yaratacağı sonucu kabul etmelisiniz.