Neden en iyi yürekli insan bile sanki karşısındakinden her zaman bir şeyler saklıyor ve ondan sakınıyor ? Sözlerinin boşa gitmeyeceğini biliyorsan neden içindekini hemen ve açıkça dile getirmiyorsun ? Herkes olduğundan daha kapalı görünüyor ve sanki duygularını çok çabuk dile getirirse kendi duygularını incitmekten korkuyor...