"Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır,
Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor,
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim,
Senden kopardım çiçeklerin en solmazını...”
Raskolnikov
Bir masa,bir koltuk,ikide kahve bi kitap bitirmişsin anlatıyorsun bana,ateşin başındayız biraz is,biraz müzik,ateşten olacak ki yanaklarımız al,gözlerimiz ayna,sen hüznü anlatıyorsun ben kendimi buluyorum,
gözlerinde ki alevde..