Bence insan, zaaflarını bildiği, onlarla yüzleştiği ve onları düzeltmeye çalıştığı ölçüde kendini tanır. Kendini tanımak sadece iyi yönlerini bilmek değildir; kişinin olumsuz davranışlarını, eksiklerini ve hatalarını da gözlemleyebilmesi ve onları dönüştürebilme becerisidir.