Eleştiri yapmanın, insanları düzeltmenin ve bizim haklı onların haksız olduğunu göstermenin cazip gelmesinin nedeni egomuzun hatasıdır. İnsanlara nerede yanlış yaptıklarını gösterdiğimizde bizim doğru ve haklı olacağımızı ve dolayısıyla kendimizi daha iyi hissedeceğimizi düşünmemizdir.