Eğer biri seni överse kendini iyi, eleştirirse değersiz hissediyorsan, burada “ayna” başkaları oluyor. Yani iç referans yerine dış referansla yaşıyorsun. Ego da tam burada devreye giriyor—sürekli onay arıyor, kıyaslıyor, savunmaya geçiyor.
Ego kendini başkalarının aynasında görmektir” kişinin kendi değerini, kimliğini ve duygularını başkalarının tepkilerine göre şekillendirmesi anlamına gelir