Serbest şiiri etkili.bir şekilde kullanmış, hayal dünyası, onları dile getirme tarzı çok başarılı.
"Çok güzel, yıldızladığım şiirler var.
Bir yıl daha bitiyor
düşlerim, tasarılarım, yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
ban mı öyle geliyor
yoksa daha mı hızlı ilerliyor zaman
İnsan yaşlanırken?"
"Kitaplara, sayfalara, satırlara borcumu ödedim mi ?
Yolladım mı duyguları mı,
hâlâ insanları sevebiliyor muyum?"
Hele ki, yaşlı bir kadının evin penceresinden pazarında seyretmekte olan halini anlattığı şiir, müthiş.
İyi okumalar...