Sindirilmesi çok zor bir kitap.Kimi zaman öfkelendirip kimi zaman heyecanlandırıp bazen de üzüntüye boğulup diğer sayfayı okumaya cesaretinizi kıran kurgusu harika diyemeceğim ama okumanız gerektiğini düşündüğüm, tarafsız yazıldığını düşünmediğim 2/3 taraf dengeli yazılmış bir roman.