Hayatta pek çok yıldırım ve fırtına atlatıyoruz, ama iki parmağımızın arasında ezebileceğimiz böceklere benzeyen üzüntülerin bizi yiyip bitirmesine izin veriyoruz.
Tam yirmi dört yüzyıl önce Pericles şöyle demişti: "Kalkın artık baylar, küçük şeylerin üzerinde yeterince oturduk!" Gerçekten de yeterince oturmadık mı sizce?