halosnes

"Üzüntüyle mücadele etmeyi bilmeyenler erken ölürler."
Alıntı
Reklam
En kötü şeyi kabullendiğimizde artık kaybedecek bir şeyimiz yok demektir. Bu da kazanacak çok şeyimiz olduğu anlamına gelir!
Alıntı
"Olanları kabul etmek, her türlü talihsizliğin sonuçlarıyla baş edebilmek demektir."
Alıntı
Ayaklarımızı yere sağlam basmamızı sağlıyor. Böylece nerede durduğumuzu biliyoruz. Ayaklarımız yere basmazsa bazı şeyleri nasıl doğru dürüst düşünebiliriz ki?
Alıntı
çünkü üzüntünün en kötü yönü insanın dikkatini verme özelliğini tamamen yok ediyor olmasıdır. Üzüldüğümüz zaman dü§üncelerimiz dağılıyor ve karar verme yıpratıcı dü§üncelerden kurtuluyor ve sorunumuza dikkatimizi gücümüzü yitiriyoruz. Ama kendimizi en kötü şeyle yüzleşmeye hazırlayıp zihinsel olarak bunu kabullenirsek, bütün bu yıpratıcı düşüncelerden kurtuluyor ve sorunumuza dikkatimizi verebiliyoruz.
Alıntı
Reklam