halosnes

Karanlığa ve kimsenin düşüncelerimi okuyamamasına şükrediyorum.
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yine de giderek sessizleşmeme, en sonunda da içime kapanmama engel olamıyorum. Orada kendime üzülmeyi en iyi ben bilirim.
Edebiyat
Yine de giderek sessizleşmeme, en sonunda da içime kapanmama engel olamıyorum. Orada kendime üzülmeyi en iyi ben bilirim.
Alıntı
Melankolik yabanileşme dediğim şey başlıyor içimde. Kendime acıyıp içten içe sızlanıyorum.
Alıntı