Tarık Tufan’dan okuduğum ilk kitaptı Aşıklara Yer Yok. Kitabın kurgusu bence çok güzeldi, anlatımı gayet sade ve kendine özgündü. Hayatta hiçbir şeyin tesadüf olmadığını bilakis birbirine ustaca tutturulmuş halkalardan ibaret olduğunu, başımıza her ne gelirse aslında doğru zamanın o zaman olduğunu çok güzel işlemiş yazar eserine. Ben çok beğendim size de okumanızı tavsiye ederim. Sağlıcakla ve kitapla kalınız.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Korkulu düşlerden yakasını sıyırmak için uyanmayı bekleyenlerin aksine ben bu kabustan ancak uyuyarak kurtulabilirdim. Hayatım bir akıntıya karşı koymakla geçiyordu ve bundan bitap düşmüştüm.