hamide

hamide
@hamidekurt
amasya
samsun, 10 Nisan 2004
29 okur puanı
Nisan 2024 tarihinde katıldı
Çok istediğin bir şeyden "Hayırlısı böyleymiş." deyip vazgeçmek zorunda kalmak..
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
O hep benim yarım kalan öyküm olacak. Ne sonu belli ne de başı. Yarım ve eksik, tıpkı benim gibi.
1000Kitap

hamide

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
3 günde okudu
·
2025 30. kitabı
Maral Atmaca
8.4/10 · 10bin okunma
Sonu belli bir kitabı defalarca yeniden okusanız da finali hiç değişmiyor.
Geçerdi, aslında yaşadığımız her şey er ya da geç geçerdi. Bedenimize aldığımız yaralar geçerdi. Ruhumuza aldığımız yaralar da bir süre sonra eskisi gibi acıtmadığı için onlar da geçerdi. Kalbimize aldığımız yaralar ise asla geçmeyecek gibi hissettirse de zamanla onların da geçtiğini görürdük.