Kıştan sonra bahar, bir yazın arkasından da bir sonbahar geçince, hepsi azar azar parça parça akıp gitti. Geçti gitti, uzaklaştı. Bitti, demek istiyorum. Ama yine de derinde bir şey kalır. Sanki bir ağırlık, şurada, göğsün üzerinde!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...Yalnız Medine değil, Hz. Peygamber'in nuruyla yer ve gök ve ikisi arası ve yerin altı doludur, ancak (görmek için) yüz döndürmek ve göz açmak gerekir."