Görüyorsunuz ya, dünyanın en uysal insanıyım. Hiçbir şeye itiraz etmem. Hiçbir şeyi reddetmem. Benimle yaşamak bir bakıma dünyanın en kolay işidir. Halbuki hiç de öyle değil, etrafımdakiler çok defa bundan memnun olacakları yerde müteessir oluyorlar. Kendilerine karşı koymadığım için benden çarçabuk usanıyorlar.Yahut beni kendilerine karşı alakasız sanıyorlar. Kendimi her şeyin üstünde gördügümü sanıyorlar. Kimisi havai kimisi ruhsuz diyorlar. Kimisi karşılarında ikide bir başlarını vuracak bir duvar bulamadıkları için bir dalganın arasından geçer gibi hemen öbür tarafa atliyorlar.