Şerife Şahin

Şerife Şahin
@hamushnm58
Önümde ise hatıralarımla dolu bir tomar kağıt, bir de ne zaman doldurduğumu bilemediğim soğumuş bir bardak çayım duruyordu...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Rabbim, dedim, bana en hayırlısını ver.Gönlüme düşürdüğün sevdanla son nefesi nasip eyle.
Edep, hayâ ve nefis konusunda kılı kırk yarmam gerekiyordu. İçim kan ağlasa da duruşum Rabbimi kızdırmamalıydı.
Ruhumu saran, elem ve hüznün karanlığından bir daha kurtulamayacakmışım gibi aylarca çırpınıp durdum.
Kendimle mücadelem ise günlerce sürmüştü. Kendimi ikna ettiğimi sanıyordum fakat yürek yaram çok derindi.