Yazar kendi hayatını 10 yaşında vietnamdan gemiyle kaçışlarını,yaşadıklarını,ailesini,malezyada ki mülteci kampı sonra Kanada da geçen 30 yıldan tekrar Vietnama geri dönüşünü mücadele öyküsünü anılarıyla anlatıyor.Vietnamla ilgili bazı gelenekleri öğreniyorsunuz.Yazarın değişik bir dili ve kalemi var.Devrik cümle çok.Konunun başı sonu çok belli değil.Çeviri başarılı değil.Sevemedim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!