Handé

Handé
@handebennet
Var mıydık? -Belki biraz /EdipC.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. öyle bir tüketmek ki sonucu yepyeni bir "ben"e ulaştırırdı beni, kederli dalgınlığımdan her döndüğümde..."
Alıntı
"Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm." /MaksimGorki
Alıntı
"Şimdi bir mevsim değil, koca bir hayat girdi aramıza.  Biliyorum ne sen dönebilirsin artık, ne de ben kapıyı açabilirim sana.  Şimdi biz neyiz biliyor musun?  Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz.  Birbirine uzanamayan  Boşlukta iki yalnız yıldız gibi" /Murathan Mungan
Alıntı