Bu kitabı okuyup kendimi bu kadar içinde bulacağımı düsünmemiştim. ilk üç öykü beni çok etkiledi çoğu zaman hüznü ve ölümü yaşattı anlatımı o kadar yalın ve sürükleyici idi. Etkilendigim bazı öyküleri birkaç kez okudum. Ayrıca yaşadığım şehirde öykülerin geçmesi ve bildigim yerler olması beni çok etkiledi.
Leylekler uçardı. Onu bilirdimde hayatın geçeceğini bilmezdim. Herşeyi anlattın bana, bir bunu belletmemiştin. Leylekler uçar, dedeler göçer bir daha geri gelmezler. Ama gelsen keşke..