hande aşk

hande aşk
@handelil
Bir biz ikimiz varız güzel öbürleri hep çirkin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hızla gelişecek kalbimiz. Kendi öz hüznümüzün ılık tarlasında.
Sevgim acıyor. Kimi sevsem, Kim beni sevse.
Eylül toparlandı gitti işte Ekim filan da gider bu gidişle
Çok seviyorsun o çiçeği ama bir süre sonra ölüyor