Komaçi Hanım, "Ne arıyorsun?" diye sordugunda aklıma gelen ilk
cevap, "HaIa aramaya devam ediyorum" olmuştu. Beni oldugum gibi kabul edecek huzurlu "bir yer'' arıyorum. Sadece bir
yer. . .
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Bu çok yaygın bir durum. Bekarlar
evlilerin, evliler çocuklu çiftlerin yerinde olmak ister. Arna çocuklu
olanlar da aslında bekarlara ozenir. Aynı sürekli donen atlıkarınca
gibi. En onde kimse yokken, herkesin önündekini kovalaması ne kadar
da komik degil mi? Yani mutlulugun daha iyi, daha kötü veya kusursuz bir şekli yoktur.”
Yapılacak çok şey vardi ama artık
"Zamanım yok" bahanesini kullanmayı brrakmaya karar vermiştim.
Bunun yerine "sahip oldugum zamanla'' neler yapabilecegimi
düşünecektim. Böylece "bir gün", "yarın" olacaktır.