Welek

Welek
@harapbirkul
teşekkürler Allahım, afiyetle ölüyoruz.
“Başkaları için yaşayan insanlara benim tahammülüm yok.”
İnsan ve Toplum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fyodor Dostoyevski Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
“Aşk bir görme kusurudur. Evlilikte bunun tedavisidir. Aşık olduğunda hayal ettiğini görürsün evlendiğinde gerçeği görürsün. ”
Aşk
Her çocuk bir tanrı olarak doğar. Ve her insan bir deli olarak ölür.
Fikrim hevesimi alt etsin...
Müzik