Harun Küsmüş

Harun Küsmüş
@harunksms
Dışa vurmak gerekmezmi
Reklam
Zorlaştırmayalım....
Varoluşsal nedensizlik
Yine de anlamdan yanayım
Ben monolog dan yanayım Albayım
Reklam