''Mutlu olmam için zekamın olmaması gerekir'' dedi bugün birisi.
Ne kadar da acı, mutsuzluğunun sebebini çok zeki ( !!!) olmasına bağlıyor. Keşke zekanı her şeyi kötü düşünmeye, insanları eleştirmeye değil de kendi mutluluğun için kullansan. Yazık !
Kitap güzel bence. Reenkarnasyon' dan daha fazlası var kitapta. Yorumlardan sadece onu anlatmış gibi görünüyor ama, Paulo Coelho ' nun yazıları her zaman düşündürür. Kitabın felsefesini görün lütfen.