Sözler hem incelikli hem de sarsıcı. Haklı, dürüstlük kendini belli eder aslında , ne ses yükseltmeye, ne de afişe etmeye ihtiyaç duyar. Sessizlikte bile yankılanır. Ama bazen insanlar dürüstlüğü söyleme ihtiyacı hisseder; belki kendilerine hatırlatmak, belki de karşındakine “Korkma, niyetim temiz” demek içindir bu. Her 'dürüst olacağım' diyen sahtekâr değildir, ama elbette ki her dürüst olan da bunu ilan etmek zorunda değildir.