Hasan M.

Hasan M.
@hasan_mant
"Bir hiç için büssürü gürültü..."
Balıkesir
13 okur puanı
Temmuz 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
&1
-Değer bilmeyene anlatamazsın birşeyi, -Görmek istemeyene gösteremezsin hakikati, -Duymak istemeyene çığlık atsan boş. -Kendini zorla sevdiremezsin. Ne diyordu Mevlana; Seni seveni zehir olsada yut. Seni sevmeyeni bal olsada unut...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesafen Neden?
Kır şu mesafe zincirini Görmüyormusun ne haldeyim? Uzat ellerini kalkayım ayağa Neden susuyorsun... Sevmiyorsan yanımda durma Git o zaman... Gitmiyorsun da... Neden yanimdasin...? Sadece bakıyorsun ama adım atmıyorsun... Onca yazılan kelimeler var. Belki sen, Hiçbirini okuyamayacak, haberin bile olmayacak. Ya yâr olur kalırsın çiçekler açarsın. Ya el olur gidersin, pişman olursun... Susup durmana izin veremem. Çünkü Bu canımı acıtıyor...
Şiir
Kim?
"Aklına ilk kim geliyorsa Kalbinde o vardır..." Bilmediğin bir numaradan gelen mesajda, Beklemediğin bir anda kapına gelen çiçekte, Yolda yürürken birisi sana seslendiğinde... "Aklına ilk kim geliyorsa Kalbinde o vardır..."
Şiir
Nadide Eser...
Aşk’a olmayan inancın sonbaharda çiçek açmasını beklemendendi. Bir kere yanlış çiçek açtı diye küsülür mü? Gülüşün gülden güzelken, Gözlerin böyle parıldıyorken, Yanakların al al’ken, Saçlarının kokusu bunu yazana noksanken… Kendini küstüremezsin… Hiçbir sokağın köşe başında rast gelmedik seninle. Hiçbir bankta oturmadık. Göz göze gelmedik mesela, Aynı masada yemek yemedik. Ellerine çiçek uzatırken elim elime değmedi mesela… İlkbaharda açan papatya dalı kulağına konmadı hiç. Öylece daldı gözlerin uzaklara, Görmedin üstünden uçan kuşları, Güneş hep bir yerden doğru Doğduğu yerde battı. Duyulmanı duyuyorum, Görülmeyeni görüyorum, Farkındayım aslında herşeyin. İnsan sanır ki en çok dert bende var. Bilmez kimlerde ne dert var. Ne savaşlar veriyormuş insan içinde. Bu bendeki ben değilim. Giderse bir gün bu hal O zaman bende Güneşin doğduğu yerdeyim. Ölümden bile korkmayan bir beden Kendisine ait olmayan düşüncelerin
Şiir
Sevda neydi ?
Sevda neydi? Dokunmaya kıyamamaktı, Gözlerine bakmaya bile çekinmekti. Yanındayken özlemekti, Uzaktayken acıya sabretmekti. Yanındaymış gibi, Uyuduğunu hayal ederek Onu seyretmekti. Sevileni üzmekte neyin nesi, Her bir gözyaşına Ömrü feda etmekti. Sesini özlemekti, Varlığını hissetmekti, Ve mesafelerin sevmeye engel olmadığını göstermekteydi. H.M.
Şiir