“Biri gençliğin iç sesi,
Biri düşen bir eylül yaprağının sessizliği…
İki kitap, iki dönem, bir yol.
Yalnız yürünse de yazmak, hep kalabalıktır."
"Biri kalemimin olgunlaştığı bugünden, diğeri yüreğimin ilk titreyişlerinden.
Biri yolun ortasında yazıldı, biri yolun başında.
Gençken kurduğum cümleleri, şimdi yeniden okuyunca fark ettim: Kalp, zamana rağmen aynı özü taşıyor.
📚 Bir Eylül Yazısı & Yalnız Geçen Bir Gençlik Yolu İzleri
✍️ H. Hasan Mantı
"İlkbahar" haber verir geldiğini,
Açtırdığı çiçeklerle.
Çiçeklerin en güzelidir Papatya.
Bekleyenin umudu,
Sevenin ümidi.
Kimine "Gelecek" çıkar.
Kimine "Seviyor" çıkar.
Ben ismini söylesem bembeyaz güzelliğinle;
"Seviyor" çıkarmıydın?