O sesler de kayıp, içim bomboş artık
Daha mı yalnızım? Hayır!
Mutsuzluk uyuşturuyor, umudun kıyısız tarafındayım
Ben asla ağlamam, sadece gözlerim dayanıksız
Tamam yaşamak pek iç açıcı değil şu zaman burkuldun
Ama kabul et sen de farkettin yağmurun nasıl büyüdüğünü yutkundun
İsterdim bir yağmurdan arta kalan koku şu şarkıya sığsın
Şimdi sana sigaramdan yüz bularak soruyorum, nasılsın?