“Şu gerçeği hiç unutmayın, diye sürdürdü konuşmasını bilge. En önemli zaman, içinde bulunduğumuz andır; çünkü sadece o anda elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişiyse o sırada kiminle birlikteysek odur. Çünkü geçmiş geçmişte kalmıştır; gelecekte karşılaşacağımız kişileriyse kimse bilemez. İçinde bulunduğumuz zamanda yapacağımız en önemli iş ise iyilik yapmaktır. Çünkü iyilik, kötülükleri yok eder ve güzellikleri ortaya çıkarır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖