"Ümitlerini yavaş yavaş, birer birer kırabilirdim. Fakat öyle yapmadım. Niçin biliyor musun? Mesleğim, yaşım bana bir kanaat verdi. Bir zehri insan, bir kerede yutmalı, ya ölür ya kurtulur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ah, bu erkekler! Hepsinde aynı gurur, aynı kendini beğenmişlik. Bizim de bir kalbimiz olduğunu, bizim de 'mutlaka' isteyecek bir şeyimiz olabileceğini, bir türlü akıllarına getirmek istemiyorlar."
Bu zamana kadar okuduğum en iyi kitap olabilir. Bu kitaba geçen sene başlamış ama devamını okuyamamıştım belki de zamanı şimdi imiş.
Kitabı okumadım, yaşadım zannımca. Bir kadının ihanete uğradığında neler hissettiğini, yaşadım. Bir kadın olmanın hatta güzel bir kadın olmanın ne kadar zor olduğunu. Tek çabası minimini talebelerinin ufkunu genişletmek gayreti olan bir kadının ne türlü iftiralara maruz kaldığını gördüm.
Ben bu kitapta Feride ile ağladım, güldüm, heyecanlandım, yataklara düştüm, iftiralara kurban gittim, bir adamı sevdim, ihanete uğradım...
Ve ben, iyiki bu kitabı okumak şansına nail oldum.