Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince, bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü. O yüzden izninle biraz anlatmak istiyorum Osman.
Bir suçun intikamını almak önemlidir ama onu engellemek daha önemlidir. Korkunç ve zalim bir olayın ağlarının gözünüzün önünde örüldüğünü görmek ve hiçbir şey yapamamak gerçekten çok kötü Bay Holmes. Bir insan bundan daha zor bir duruma sokulabilir mi?