“Madem ölmedi, ben neden böyle hissediyorum? Neden bütün gün göğsümde hissediyorum bunu, uyuduğumda orada, gecenin köründe uyandığımda orada, içimde bir şey ölüyormuş gibi hissediyorum, tam olarak böyle, içimde ölenin kalbimde babamı tuttuğum kısım olduğundan korkuyorum, beni bu kadar korkutan da bu, onu kalbimde tutmayı çok istiyorum ama nasıl tutabileceğimi bilemiyorum.”