"Kimse içimde neler yaşadığımı kalbimin kırgınlığını ruhumun yorgunluğunu neleri aşmaya çalıştığımı nelerle savaştığımı bilmeyecek anlamayacak uzaktan gören herkes hayatımın ne kadar güzel olduğunu söyleyecek ben hayatımın sonuna kadar bu boşlukta savrulacağım.."