Maalesef ki Kötü
Emeğine saygı duyuyorum ama gerçekten zar zor okuyarak bitirdim. O kadar sıkıldım. Çok fazla ayrıntılara girildiği için boğdu beni. Canan Tan'ın romanlarını merak ediyordum ama bir ikincisini almayı en azından şimdilik asla düşünmüyorum...