Yıllardır gözümün önünde ordan oraya gezen kitabı sonunda bitirebildim. Aile şirketi olan herkes okumalı. Aile şirketi nasıl kurumsallaşır? Hangi prensipler belirlenmeli? Bunları öğrenmek ve tatbik etmek isteyen herkes okumalı. İlk şiar yazılı iletişim olmalı. İkincisi ise kan bağına yaslanmadan disiplinli ve iş ahlakıyla çalışmak, devamlılığı sağlamak için böylece çevreye ve yeni nesile örnek olmak. Akıcılığı bana biraz tutuk geldi. Ders kitabı gibi öğretici ve didaktikti. Sonlara doğru epey sıkıldım ama iyi ki okumuşum.