Hatice İNCİ

Hatice İNCİ
@haticeeinci
8/10
·333 syf.··
2020 60. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 14 Şubat 2020 22:29
Bu hikayenin gerçek bir hikaye olduğunu düşünmek bile içimi burkuyor. Kitap gerçekten konu olarak etkileyiciydi. İlk baştan itibaren bütün olumsuzluklara rağmen umut etmenin neler doğurabileceğini işliyor kitap. Delal'i o kadar çok sevdim ki onunla yollarımızın ayrılması beni bir nebze üzüyor. Küçükken gökkuşağının altından geçmeyi hayal eden hatta yapmaya çalışanlar bu kitap bence bizi çok daha başka etkileyecektir. Son olarak Mamo'nun sözlerini hiç unutmamak için buraya yazıyorum. "Bak oğul. Güneş hep aynı doğar ,aynı batar. Sana da,bana da,başkasına da,hatta kainata da... Güneş hep aynıdır,lakin biz değişiriz. Sen büyür erkek olursun. Bense yaşlanıp ölürüm. Güneş bunu umursar mı? Gene doğar, gene batar. Ama sen sanmayasın ki, bizler Allah'ın unuttuğu bir yerdeyizdir. O hepimizi ayrı ayrı sınar. Yükünü almış, yoluna koyulmuş bir deve gibi bizi de kendi çölümüze salar. En zor şeyleri de taşıyabilene yükler.Herkesin karanlığı da ayrıdır, aydınlığı da. Ayrıca unutmayasın ki, mükafatı da ayrıdır..."
Edebiyat
Yağmurun GeliniSinan Akyüz · Alfa Yayıncılık · 20173,716 okunma