Bir çöküş ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.
Çökesim gelmez diyenlere tavsiye ederim.
Yani insanı ikna ediyor çöküşün de aslında güzel olabileceğine..
Demem o ki Stefan'ım Zweig'im güzeldir.
Her şeyi böyle abartıp anlatması hoşuma gidiyor.
Her kitabında Zweig'in bulunduğu şartların hüznüne şahit olurum.
Bu kitapta baş karakterin insanı deli eden bir katılığı ve aydınlanmasını okudum.
O kadar doğru ve o kadar uyarlanabilir ki yazdıkları...
Ruhun huzur bulsun dilerim Zweig'im..
MecburiyetStefan Zweig · Venedik Yayınları · 201975,1bin okunma